تعامل پلیس با دستگاه قضایی ضامن امنیت و آرامش در جامعه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام جعفری دادستان شهرستان ساری در نشست تعاملی با نیروی انتظامی و معاونین قضایی این شهرستان گفت :عملکرد خوب نيروی انتظامی و دستگاه قضائی باعث حفظ ارزش ها ،تحقق آموزه های دينی و عدالت اجتماعی در حاکميت نظام می شود.

وی تعامل پليس و دستگاه قضائی را لازمه ارتقای ارزش های انقلابی دانست و افزود: اقتدار ناجا و دستگاه قضا در سايه همكاری و خدمت به مردم ايجاد می شود .

وی گفت: يكی از بزرگترين ارزش های والای انسانی در جوامع بشری رسيدگی به داد مظلومان است كه بايستی با اين رويكرد و با همدلی و همزبانی به تحقق هر چه مطلوبتر اين رويكرد برنامه ريزی کرد.

حجت الاسلام جعفری با بيان اينكه نيروی انتظامی مقتدرانه و در سايه قانون گام بر می دارد، افزود: ضابطان بايد به آيين دادرسی كيفری جديد نيز اشرافيت داشته باشند تا در قانون جديد، سرعت رسيدگی به امورات مردم افزايش يابد.

سرهنگ زیدالله کاظمی فرمانده انتظامی شهرستان ساری نیز گفت:استفاده از آموزشها و راهکارهای قضايی به خصوص در سالهای اخير کمک بسيار مهمی در پيشبرد اهداف انتظامی کشف و کاهش جرايم داشته است.

وی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در رابطه با اقتدار پليس در برخورد با جرائم و ناهنجاريهای اجتمايی در چهار چوب قوانين و مقررات افزود: پليس همانند گذشته در کنار دستگاه قضايی با تمام توان آمادگی لازم را در جهت برقراری نظم و امنيت و ارتقاء امنيت روحی و روانی مردم دارد.

انتهای پیام/آ

اقتدار ناجا و دستگاه قضا در سايه همكاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار